perjantai 5. lokakuuta 2012

Tai chi

Mä oon tässä nyt muutaman päivän vähän haeskellut, että miten mä toteuttaisin tai chi -korun.. 
Mullehan annettiin suhteellisen vapaat kädet. Mutta vähän hapuilua tää vielä on. Onneksi ei ole mitään kiirettä toteutuksella, joten saan rauhassa mietiskellä, pohtia ja hautoa.


Mä ensin meinasin laittaa vain yksinkertaisena tuon vahatun puuvillanyörin tuonne ketjun väleihin, mutta totesin, että kaksinkertaisena se on kivempi, ehkä myös aavistuksen miehekkäämpi?


Mä en vain  tiedä miten "päättelisin" tuon naru/ketjusysteemin. Lukko on pakko laittaa koruun, koska sen ei ole tarkoitus olla "liian pitkä" vaan "sopiva". Mutta että miten mä laitan sen lukon ja mihin, on vielä epäselvää. Puhumattakaan siitä et millasen lukon laitan.


Tällaisen kiviriipuksen löysin mun laatikoiden kätköistä. Tää on ihan yks ensimmäisistä riipuksista, joita oon ostanut joskus silloin, kun aloitin koruilun. En oo koskaan keksinyt sille mitään käyttöä, oon vaan hypistellyt sitä.. Mutta jotenkin tuntui hyvältä liittää se tähän tai chi -juttuun.. Tuo kieputusviritelmä siinä on vanha, joten se lähtee kyllä vaihtoon, mutta riipusta mä tässä esitelenkin ;)

Otan kyllä vinkkejä vastaan tuon narun kanssa..

2 kommenttia:

  1. Näyttää hyvältä! Itsellä on ollut ongelmia miesten korujen kanssa, en vain osaa! : D Itse päättelin narun kerran niin, että löin siihen puristushelmen ja solmusuojen, ja sitten taiteilin sen samaan renkaaseen, kuin ketjun, jota naru kiertää. Ei ehkä kaunein menetelmä, mutta toimiva. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku mäkin ehdin jo ajattelemaan kaikkea pikaliimasta puristushelmiin :D Mutta kiitos vinkistä! Kuulostaa ihan toimivalta! :) Tuo mies, kenelle tämä on menossa, onneksi tykkää mm. hopeasta, joten helpottaa vähän ;)

      Poista