perjantai 10. elokuuta 2012

Memory Wire

Nii, mä nyt sitten heti kokeilin. Vaikka en sais mukamas tehdä mitään olkalihaksen tulehtumisen (?) takia. Mutta eihän koruilussa rasitu oikean käden olkapää, jos on vasenkätinen? ;) 

Oli iha pakko testata Memory Wirea. Rannekorukoko kyseessä.



Mä oon jopa ihan tyytyväinen. Hauska tapa tehdä koruja, vaihtelua kieputteluun ja linkittämiseen, joihin nyt viimetteeks oon hurahtanut.

Mietiskelin tuossa, että millonkohan mä viimeksi oon koruja tehnyt. Muistaakseni huhti- tai toukokuussa, kun meidän asunto oli myynnissä ja siellä oli esittelyitä, olin siis anoppilassa evakossa elukoiden kanssa. :) Silloin syntyi mm. nuo edellisessä postauksessa olevat avainnauhat. Ja "muutamat" laavakivisirukorviksetkin tein silloin. Ja vissiin kaulakorujakin. Nimittäin sain tuhottua melkein kaikki kolme pitkää nauhaa laavakivisiruja, joten taisin mä jotain tehdä :D

Tänään ois tarkoitus mennä tuohon melkein naapuriin, kierrätyskeskukseen, katsomaan josko sieltä löytyis mulle jotain kivaa säilytysjuttua tuonne työhuoneeseen. Ja tarttisin myös jotain valkoista kalustemaalia, että pääsisin maalaamaan kaksi klaffipiironkia valkoisiksi.. Toinen niistä on nyt puun värinen ja toinen on tumman ruskeaksi petsattu ja lakattu. Siinä on lakka vain jo niin kulunutta, että vaatisi entisöintiä. On oikeaa antiikkia se. Mutta mä luulen, että maalaan sen(kin) vain valkoiseksi :) Suunnittelin, että maalaan molemmista vain ulkopuolet valkoisiksi, sisäpuolet saavat olla "alkuperäisen" väriset (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti