keskiviikko 8. elokuuta 2012

Askartelua..

Sain nimittäin ihanan vinkin kartongista tehtyyn esittelytelineeseen. Tänään päätin vapaapäivän kunniaksi lähteä kaupoille ja Tiimariinkin eksyin. Harmi, ettei tullut suunnitteluvaiheista otettua kuvia, mutta eipä siinä kyllä kovin paljon suunnittelua ollutkaan..




Tällainen siitä siis tuli! Vielä pohdin, miten päällystän sen. Tein myös yhdestä A4 arkista samanlaisen, liimasin siihen päälle "helmiäiskartongin". Se on vielä kuivumassa. Liimaaminen ei vain ole ihan mun juttu, joten voi olla, ettei tuosta kovin siistiä tule. Sen näkee sitten :)

Ostin tuossa yhtenä päivänä rautakaupasta metallilevyn, missä on reikiä. Tänään ostin Tiimarista spray-maalia.



Hetken aikaa mietin, että missä uskallan alkaa maalaamaan, mutta muistin että meillähän on tuollaista suojauspaperia, joten sitä palanen ja nurmikolle! Tuuletuskin pelasi samaan hintaan :)


Värinä on tietenkin ihana vaaleanpunainen!


Ja lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen! Tuon kun vielä joskus saisin johonkin....

Tein myös pienimuotoisen löydön paikallisesta Citymarketista. Nimittäin korunuken, joka oli kuin mulle suunniteltu! Niin mun näköinen ja oloinen :) Pakkohan se oli mukaan ottaa, eikä hintaakaan ollut kuin reilut 12 euroa :)


Tänäänpä tilasin myös korujuttuja netistä.. (Ihankuin mulla ei olisi niitä jo riittävästi..) Tällä kertaa tilasin myös Memory Wirea, mitä en ole koskaan kokeillutkaan. Ajattelin, että voisi olla mukavaa vaihtelua :)

Selkeästi virittelen itseäni taas korujen tekemiseen, ehkäpä saan vielä aikaiseksikin jotain :) Viikonloppu + maanantai ja tiistai on vapaat, joten katsotaan mitä tapahtuu!

2 kommenttia:

  1. Teeppäs tutorial tuosta ekasta ständistä =) Näytti kivalta!! TAhtoo kans ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytynee tehdä... :) Tässä kuitenkin osoite mun inspiraation lähteeseen, tutorial siinäkin:

      http://stellaandhodge.blogspot.fi/2009/06/how-to-show-necklace.html

      Poista