lauantai 4. helmikuuta 2012

Lauantai ja pakkanen

Mä sain eilen hieman jännittää, että tuleeko postissa ne helmet, jotka tilasin pari päivää aikaisemmin. Torstaina olivat kyllä laittaneet paketin postin kuljetettavaksi, mutta ei koskaan voi olla varma. Ja tulihan se posti, tosin ainakin 3h myöhässä. Kyllä se postisetä sai anteeks myöhässä olemisensa, koskapa sää oli mikä oli :D Perjantain aikana tuli varmaan 50cm lunta täällä päin Helsinkiä :) Tässäpä kuitenkin kuvaa niistä odotetuista helmistä:



Kivihelmiä siis. "Valkoinen turkoosi" luki nettikaupassa ja pussin päällä :) Olin tosi tyytyväinen näihin! Tykkään ihan hurjasti :) Ja ne myös hupenivat kiitettävästi! Tuloksia seuraavassa kuvassa...



Täytyi ihan laittaa tuosta kaulakorusta yksittäiskuvakin, mä oon nimittäin ainaski näääin tykästynyt siihen! :D Se on ihana, kaunis, täydellinen ja kaikkea sitä, mitä odotan korulta :) Ja kauniin yksinkertainen, mutta silti siinä on jotain jujua :) Ah <3

Jatkoin myös Ninniltä ostettujen helmien kanssa keskustelua. Voi, miten taas riittikään juttua! Mä oon oppinut niiltä kovasti uutta :) Ne on jotenki tuntunu inspiroivan mua enemmän ku muut helmet koskaan :D Tässäpä kuvasatoa:


Tuon harman riipuksen olen ostanut Thaimaasta :) 




Kolmesta viimeisimmästä kuvasta en osaa sanoa mitään! Oon sanaton :) Mä jotenkin ajattelin, etten saa tällaisia rönsyilevän näköisiä koruja tehtyä koskaan, kun ne ei jotenkin tunnu omalta, enkä oo koskaan hypistellyt käsissäni sellaista. No, nytpä sitten tein sellaisen :D Pääsivät nuokin helmihatut käyttöön, tähän mennessä ne on varmaan reilun vuoden pyörineet laatikossaan. Ja nuo jaspikset ovat täydellisiä tähän koruun :)

Tän päivän saldo on siis erittäin onnistunut! Poikkesin omalta mukavuusalueeltani melkolailla :) Lopputuloksena laajentunut, uusi mukavuusalue :D Hieno homma! Oon ihan fiiliksissä tästä päivästä :) Ensi viikolla pitäisi postista tulla lisää helmiä. Lisää kivihelmiä pääasiassa :)

3 kommenttia:

  1. Tulipas itsellekkin hyvä fiilis, kun sai lukea sun onnistumisesta! ja tietysti kuvat puhuvat puolestaan, aivan upeita koruja!
    Kunpa itsekkin joskus olisin yhtä hyvä korujen väkertäjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se vaadi kuin harjottelua :) Mähän tein koruvaijeriin koruja ainaki 1.5v ennenku uskalsin lähteä tälle kieputtelun tielle.. Ja se vei nyt mukanaan :)

      Poista
  2. Valkoisista turkooseista ihastuttava setti, aivan upeat helmet!!

    VastaaPoista