lauantai 18. helmikuuta 2012

Tunnustus

Sain Ninniltä viestiä, että hänen blogissaan on minulle tunnustus (ja ettei ole pakko jatkaa, jos en halua ;) ), mutta koska tunnustuksen mukana kiertää kaunis kuva, päätin osallistua kuitenkin (:


Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

Faktoja minusta:
1. Näytän kuulemma huomattavasti ikäistäni nuoremmalta. Täytän pian 24, mutta menisin kuulemma 17-vuotiaasta heittämällä. 
2. En ole koskaan pitänyt itseäni kissaihmisenä. Kasvoin kissavastaisen propagandan alla lapsuuteni, koska naapuruston kissa(t?) kuseksivat autonrenkaat, polttopuut, pyykit ja kakkasivat hiekkalaatikoihin jne. Pidin kissoja vihamielisinä ja arvaamattomina, ilkeinä otuksina. Sitten otin oman kissan. Ja rakastuin :D
3. Tykkään tehdä paljon käsitöitä. Mutta kun olin ala-asteella, äitini joutui myöntämään, että kahdella pikkuveljelläni on parempi käsiala neulomisessa kuin minulla, ainoalla tyttärellä. (Asia on sittemmin korjaantunut itsestään, nykyään neulomisjälki on äidin mukaan kiitettävää :D )
4. Musiikkimausta kysyttäessä en osaa vastata. Kuuntelen ihan kaikenlaista musiikkia, poissulkematta mitään genreä tai artistia. Uusimpana löytönä sanoisin thaimaalaisen Da Endorphine -yhtyeen. Kuulostaa ihan suomalaiselta/saksalaiselta nykymusiikilta.
5. Olen hyvin vaatimaton. Koitan opetella pois liiasta vaatimattomuudesta, koska itseään pitäisi osata arvostaa enemmän. Onneksi mulla on mies, joka tukee mua siinä.
6. Olen usein melko suurpiirteiden tehdessäni asioita. En jaksa useinkaan paneutua yksityiskohtiin niin paljon kuin pitäisi. 
7. Kirjoitin ylioppilaaksi keväällä 2007. En lukiossa ollessani lukenut yhteenkään kokeeseen. Poikkeuksen sääntöön teki filosofian kirja, jossa oli hyvin vähän sivuja ja se oli muutenkin pieni. Siis kolme ällää, Lukio Lukematta Läpi ;)

Siinäpä muutama fakta minusta :) En jaksa alkaa luettelemaan kaikkia ihanaisia blogeja, joita haluisin. Siispä jokainen saa tutustua julkisesti lukemiini blogeihin, jotka löytyvät profiilistani. :) 

Muoks! En yhtään tiedä miten saan tuon tekstin taustavärin pois :( Buhuu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti